torsdag 18 februari 2010

Imorgon är det freeeeeeeeeeeeeeeedag!!!!!! =)

God morgon!


 


Är uppe med tuppen känns det som! Börjar inte förens kl tio idag, men eftersom besiktningsmannen skulle komma runt åtta så måste jag vara färdig redan då med dusch, städning, bäddning, frukost och allt vad jag nu brukar göra. Känns lite surt eftersom jag brukar vakna till liv runt åtta tiden när jag börjar tio. Men en dag orkar jag nog lida. När jag även är uppe tidigt, tänkte jag vara en extra gullig flickvän så jag sände iväg detta jätte långa god morgon sms! Hoppas han blir glad..


 




 


God morgon :) läs hela smset, Ta ord för ord, förstå att varje bokstav som står här betyder mer än allt, att varje ord, varje bokstav kommer ifrån mitt hjärta. 

Jag står fast vid att jag aldrig kommer att lämna dig, jag sviker dig aldrig och jag kommer aldrig sluta älska dig. Du kommer aldrig någonsin tappa mig, kommer helt enkelt aldrig försvinna ifrån dig om du inte ber mig göra det. För det är i din famn jag känner att ingenting kan gå fel, det är i din famn jag känner att inget mot kan hända mig, att jag är trygg med dig.  :) mitt hjärta arbetar för dig och producerar bara mer och mer känslor att jag snart svämmar över. När jag tänker på hur mycket jag saknar dig blir jag nervös eftersom det var väldigt länge sedan vi sågs.

Jag kommer alltid finns för dig, jag kommer alltid stå vid din sida och jag kommer alltid se dig som min trygghet. Jag tror på dig, jag tror på oss! :) Jag vet att du älskar mig och jag vet att jag älskar dig också från den djupaste delen till den högsta. Du gör mig så lycklig!



Hoppas du får en bra dag idag, vore trevligt om du slängde iväg ett sms senare. :) <3






Inga kommentarer: