torsdag 18 februari 2010

Tiden bara gååår...

När ska vädergudarna släppa fram solen och få bort all denna snö. Jag är riktigt trött på att gå utanför dörren och se ut som en uppstoppad korv.

Idag har det varit en lång dag för mig. Gick upp kl sex. Kl åtta kom de nya ägarna till huset och det verkar väldigt trevliga och besiktningsmannen och det kom fram till att det inte fanns någon skada eller något som behövs repareare. Det är skönt! Sedan kom jag till skolan kl tio då vi hade religion, läraren frågade om hon fick visa upp mitt arbete för klassen eftersom jag var den ända som lämnade in i tid plus att jag hade skrivit såbra, själv tycker jag bara att detta var ett slarvarbete eftersom jag inte hade tillgång till data när jag gjorde detta! Sedan blev de lång håltimme detta gjorde att jag och min vän gick upp till vårdcentralen för jag var i behov av läkartid och sedan blev det en lugn lektion eftersom vi bara var tre stycken där.

Sedan var det bara att fara hem en snabbis för att sedan dra sig ner mot skolan igen för att ha möte med rektorn, jag fick grönt om att pröva i engelska A, men att jag endast har en månad på mig att göra detta. Känns jobbigt och tungt, men jag har bara mars månad på mig. Sedan stod jag och väntade på min far och bror som kom fyrtio mintuer sent, men vi åkte hem och åt pizza.

Nu blir det lugn kväll och imorgon får jag träffa någon som jag längtat efter i daaaaaaaar! Tur är väl de, som det känns nu kommer det att bli en kallabalick helg...! :)

Inga kommentarer: