måndag 8 februari 2010

Jävla skit!!!!!!!!

När ska det här få ett slut egentligen. Jag orkar inte med alla lögner längre. Jag tycker inte att hon är värd något överhuvudtaget med alla sina lögner som drabbar oss alla. För en timme sedan ringde jag upp hennes jobb då jag behövde fråga en sak, mest för att det var så att något kändes helt fel. Jag ringde upp och frågade efter henne, men hon i receptionen berättade att hon var ledig idag som det allra flesta var pga inga gäster berättade hon i receptionen, i samma sekund hög de till i hjärtat, jag blev rädd och ledsen efter ännu en lögn. Då hon sagt att hon jobbade åtta till fem idag hemma till oss. Vart fan är hon, antagligen med den där killen som jobbar under samma tak som hon själv!

Jag tror inte att hon fattar vad hon håller på att göra, det här tar så sjukt mycket! Det är otroligt många olika känslor som spelar in. Jag trodde aldrig att hon skulle göra något sånt här, jag trodde aldrig hon skulle göra något sånt här. Det känns bara som att det kommer mer och mer lögner för varje dag. Det här känns fel att säga men jag kommer aldrig prata med henne igen och jag längtar verkligen tills hon försvinner för jag orkar inte det här längre!

Inga kommentarer: