måndag 8 februari 2010

Award

Jag fick en award utav vackrasol för några dagar sen!

Kreativ blogg!



Den som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg (kopiera bilden från mig)
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!

Sju intressanta fakta om mig själv:
1. Jag älskar att sova
2. Bästa jag vet är att gå barfota på sommaren!
3. Lösa saker själv.
4. Jag har världens omtänksamaste pojkvän
5. Tycker om solen väldigt mycket, alltså sommar sol och bad!
6. Jag har min mobil på mig vart jag än är eller går
7. Tänker väldigt mycket och djupt!

Sju andra bloggare som jag ger denna award till är till de jag känner:
Mie, Josefin, Tova, Julia, Emilia, Walentin, Johanna.


Inga kommentarer: