måndag 8 februari 2010

Tidsfördriv.

Nu har jag kommit igång med att skriva igen, iallafall under gårdagen! Jag kommer antagligen fortsätta skriva om vad, vem och hur jag vill. Dock blandar jag inte in några namn då det bara kan leda till onödiga konflikter! Även fast det redan finns många som vet vem/vilka mina texter och inlägg handlar om. Jag har inget att dölja! Men som jag skrev igår, kommer det åtgärdas ifall att det kommer komma in anonyma kommentarer och spydiga kommentarer i form om att jag t ex bara söker uppmärksamhet med det jag skriver, självklart är fallet inte så!

Nu är det en ny vecka, har inget speciellt i skolan som bör göras, har inget speciellt att göra för övrigt heller. Detta blir nog en vecka som kan ägnas till att sova/vila lite extra mycket. Är bara 10 vardagar kvar tills sportlovet, ska bli hur skönt som helst med att vara ledig en hel vecka egentligen skulle jag ha praktik under sportlovet, men jag valde att ha två veckor efter varandra istället i april, vecka 16 och 17. Vill helst vara på samma plats men det återstår att se om det går att lösa.

Sitter just nu och väntar på att min lektion ska börja, det är nämligen tre timmar kvar tills den börjar. Då har jag företagsekonomi, vilket känns ganska onödigt då jag redan kan det vi går igenom i den kursen, då jag läst en hel drös med ekomoni kurser redan, samt driver eget företag (på skolnivå). Men eftersom jag kan det mesta så bör jag klara av det högsta betyget utan ansträngning, man kan alltid hoppas iallafall!

Fick veta ifredags att jag ska tenta upp engelska A under mars månad, alltså HELA kursen på EN månad! Det är helt sjukt, jag kommer få sitta dag som natt med den där jäkla engelskan kommer inte kunna göra något annat i princip. Varför jag måste läsa upp denna kurs är för att jag inte har något betyg i kursen eftersom jag har super svårt med engelska. Det har testat mig och jag ligger på ett stadie där cirka en elev i årskurs sex i grundskolan ligger. Det kommer bli tufft att klara hela kursen på en månad och kunna lära sig allt för att sedan i slutet av mars kunna göra det nationella provet. Suck!

Inga kommentarer: