söndag 7 februari 2010

Sjukt hur man kan hålla på!

Läste på aftonbladet om ett par som hade varit tillsammans ett tag, men killen lämnde henne pga att hon inte likade den tjejen som han vill att hon skulle se ut. Hon hade i princip gjort allt för att likna denna tjej som killen tyckte hon skulle se ut som!

Jag tycker att detta är riktigt tragiskt att man ens kan tvinga någon till att ändra hårfärg, kroppsbyggnad, stil och likande bara för ens partner tycker det. Hur var det ibörjan av förhållandet då? Jag tycker man bör fråga sig själv när man kommer in i ett sånt här stadie vad det egentligen var som gjorde att man blev kär? För det kan kan knappast varit för utsidan eftersom han vill att hon ska se ut som en annan tjej! Jag tycker detta var fel av honom och att han borde tänkt tillbaks på vad det var som gjorde att han fasnade för den här tjejen, det måste varit insidan!

Själv går jag bara på insidan, har alltid gjort och kommr alltid göra. Då jag tycker att det man har därinne är hur mycket viktigare som helst än utsidan. Jag tycker det är mycket bättre och vettigare att ha ett stort hjärta, snäll och omtänksam än att man är skolans eller jobbets populäraste!

http://www.aftonbladet.se/wendela/article6560743.ab

Inga kommentarer: