söndag 7 februari 2010

Min söndag!

Åkte imorse iväg för att kolla på möbler, det fanns en hel del att välja på när det gäller sängar, tv-aparater, hemmabio, soffor och diverse olika saker man behöver i ett boende. Kom hem för ett par timmar sedan med en rad olika prisalternativ!

Har även gjort lite nytta idag vilket inte brukar göra under söndagarna då jag gjort alla execl uppgifter som är av graden där de svåraste uppgifterna ligger och jag måste säga att när man väl kommer in i excel så är det super enkelt med alla olika verktyg och grejer man kan använda sig av. Har även hjälpt min syster att göra hemma gjord tvål, det blev lyckat idag igen fast idag blev det inga blåa utan det blev glitter tvålar i hjärt och stjärnformar!

Imorgon är det en ny vecka, ganska skön vecka för mig måste jag säga! Tre dagar i skolan, ledig en dag och den sista veckodagen alltså fredag kommer jag att vara på en utbildning i Uppsala som handlar om att leda ett företag, det ska helt enkelt ge mig en utbildning i att vara företagsledare! Det kommer nog bli kul och lärorikt!

För övrigt jag har haft en jätte skön och mysig helg tillsammans med min favorit, som alltid! :)

Inga kommentarer: