söndag 7 februari 2010

Ang. Kommentar: Hur är du som person med personlighet och allt!

Oj denna fråga tycker jag är ganska stor och bred när det gäller mig faktiskt! Men när jag är mig själv rakt igenom, kan jag förklara mig själv med samtycke av mina vänner att jag är en väldigt glad person som alltid är ärlig med att säga det jag tycker och tänker och lätt att prata med, jag är inte någon som komplicerar saker eller bara förrvirrar någon när jag pratar utan jag är rak på säger vilka vägar man kan gå eller vad som kan vara bäst enligt mina åsikter och erfarenheter. Men det behöver inte alltid vara så att det jag säger är det bästa, men jag kan alltid ge alternativ.

När jag är som nu om jag ska defininera hur jag är i såna här situationer så kan man säga att jag är osäker av mig om vad som sker. Jag är helt enkelt inte riktigt som mig själv. Men även fast jag är osäker av mig så står jag alltid på mig och kämpar till det sista. Kan även verka ganska sårbar och därför kan jag tycka att det är skönt att träffa någon man litar på för att komma på andra tankar.

- Mina vänner lyser och förklarar hur viktig vänskap är och att man verkligen ska stå på sig och aldrig vika sig, för det kan bara leda till att man verkar svag på något sätt eller inte orkar ta konflikter.

- Min pojkvän finns där och visar att kärleken är viktigt, man ska visa varandra kärlek och aldrig ta varandra för givet! Han får mig helt enkelt att kämpa för att hålla fast vid det man vill ha och som man tycker är viktigt, i detta fall kärleken!

Inga kommentarer: