söndag 7 februari 2010

Sista dagen på veckan!

JAA! Jag kommer fortsätta skriva igen fast vi får se om vad, hur och vilka jag kommer skriva om. Är inte säker på vad jag egentligen kan skriva längre för att inte få alla emot mig men om jag gör som jag själv känner just nu, så kommer det bli många inlägg som säkert kommer uppröra många människor! Då jag faktiskt har många ilskna känslor inom mig som jag måste hålla inom mig! MEN som jag vill skriva ur mig! Får helt enkelt se hur jag gör, men det kommer just nu idag bli ett lite smakprov på min ilska inombord då jag är sjukt less på att det nu är slut på helgen för då börjas det igen!

Hade en liten strejk i hopp om att läsningen av min blogg skulle lägga sig bland människorna som bara är ute efter att hacka, gnälla och vara anonyma! Får se om jag lyckas eller om de kommer tillbaka. Om det kommer tillbaka som kommer det åtgärdas dirket, i vilken form kommer i upptäcka!

Jahapp nu märks det att helgen är över och att tjurskallen kommit fram igen! Jag fattar inte hur hon orkar, hon stänger oss alla ute! Alla säger att vi inte ska vända ryggen emot, hon har bara sig själv att skylla nu finns inget annat alternativ! Hon låter som en strypt anka med dessa jäkla skrik. Är sjukt less. Längtar till 1 April!!!

Jag har förhoppningar för morgondagen då jag ska hämta ut graveringarna på våra namnbrickor till företaget. Vi beställde de i höstas ihop om att få de i tid till jul, men det kom aldrig! Men nu är dem de och jag hämtar ut de imorgon. Gud vilken bra företagsledare jag är som förser min arbetare med saker! Vi har nämligen ett antal mässor vi ska på nu under våren bland annat: Fyrishov, Kista mässan och Älvsjö mässan! Vi har ställt upp i en mängd olika tävlingar, så nu hoppas vi på minst iallafall minst en!

Inga kommentarer: