torsdag 25 februari 2010

Näst sista lediga dagen.

Blev inte många timmars sömn inatt, sånt man får ta! Det jobbiga var att visa ord ekade i mitt huvud och det gick verkligen inte att tänka på annat!

Nu är jag vaken sen några timmar tillbaka och insåg att jag glömt bort hela att åka till apoteket den här veckan, sist jag var där i måndags var det något strul, vilket gjorde att man inte kunde komma åt sina recept. Hoppas på bättre resultat idag. Sedan blir det hem och rå plugga engelska som jag gjort i princip hela den här veckan. Ur trist.

Min lillesyster älskar att vara med på bild. Hon och jag satt i soffan igår och det visade sig att tarmen för hennes giftpojke skriker högt. Hon saknar honom massor! Lika så jag.


(om man kollar på bilden så förstår man det jag skrev om i måndags. Jag ser ut så där rödflammig och blåsor i ansiktet, men snart går de över måsta äta tabletter för de i några veckor först. Det jobbiga är att inte klia, för det kliar jätte mycket)

Inga kommentarer: