måndag 15 februari 2010

Ny vecka, 4 dagar med skolan!


Nu är det redan en ny vecka som kommit. Tiden verkar gå oerhört snabbt, veckorna bara rinner i väg. Men det tycker jag bara är skönt, för det blir desto närmare till vår och värmen då.


 


Denna vecka som också är en ganska kort vecka för mig kommer nog gå relativt snabbt, hoppas jag i alla fall.


 


Idag hade jag tre lektioner. På inrednings lektionen idag hade vi tävling om vilken grupp som kunde inreda och göra det snyggast och självklart vann min grupp med orden "Med en ledare som tål och sina medarbatare ge har vi beslutat att Jennifers inredningteam föddes med färgögon" Ingen aning om det försökte rimma och/eller vara roliga. Men min grupp är suveräna vi jobbar super bra ihop och alla har lärt sig att man bör lyssna på mig som ledare eftersom jag kan det här med färg och form. Lite självförtorende här, men det är faktiskt så.


 


Imorgon två lektioner.
Onsdag = ledig
Torsdag en lektion
Fredag en lektion sedan utbildning resten av dagen.

Sedan är det äntligen lov i en hel vecka. Någon som har något förslag på vad jag skulle kunna göra då?

Inga kommentarer: