tisdag 2 februari 2010

Snurrande tankar i huvudet!

Jag längtar verkligen till att det här är över och kan börja leva normalt utan alla lögner och konstigheter! Verkligen längtar tills då det blir frid och fröjd och bara kan vara utan att gå och grubbla på diverse olika saker samt teorier dock har dessa teorier blivit mer klara att  det är sanning. Hoppas det blir att man lämnar allt bakom sig när man lämnar huset för gott, eller lite kommer alltid vara kvar, men att man slipper stöta på problemt varje dag och se lögnerna dag ut och dag in. Jag tror det här kommer bli superbra och utvecklas till något bättre i framtiden även fast jag står på ena sidan, som barn bör man stå i mitten. Men jag har valt att jag inte kan stå på ena sida pga lögner och osanning därför har jag sakta med säkert dragit mig åt en och samma håll istället.

Men det finns en sak som jag kommer kämpa till slutet med, vad tänker jag inte säga. För många kommer antagligen reflektera över det och anse att jag har fel i detta MEN så är inte fallet. Jag tänker stå rak ryggad och hålla fast vid allt som är mitt och alla jag pratat med tycker det inte är mer än rätt att jag ska stå på mig och kämpa för att behålla det som är mitt, jag vägrar lämna ifrån mig det, inte till dig. Lämnar hellre kvar skiten till nästa ägare av huset! Då jag tycker att det är rikigt orättvist att snyffta till sig alla restreande möblemang i huset. Nej jag tänker inte vika mig lika lätt som alla andra har gjort runt omkring henne faktiskt!

Tyck vad ni vill, tyck att jag är elak och egoistiskt! MEN då vet ni inte hur en vågskål ska stå!

Tack för mig.

Inga kommentarer: