tisdag 2 februari 2010

Värdelös dag!

Det här är en jätte tråkigt dag! Jag känner mig så ensam, övergiven, trött och har inget som helst att göra idag (inte ens något arbete med skolan) det här är en katastrof dag. Det betyder att jag måste komma till ro och vila upp mig lite förhoppningsvis men det känns lite onödigt eftersom det kan jag göra imorgon bitti då jag har sovmorgon till 11.25 och slutar 12.30!!! Vad är det här för sjuka tider egentligen? Undra va skolan tänker med, inte med huvudet iallafall för såna dagar som det bara är en lektion på struntar de flesta i min klass att gå på. Det skulle inte förvåna mig om jag sitter själv på den där förbaskade lektionen imorgon också som idag!!

Jag kunde glädja mig åt att solen var framme och stekte i cirka 30 minuter iallafall lika skönt de när man stod och väntade på bussen, men det var desto mindre skönt när man kom till stopp nr 2 där det hoppade på cirka 50 personer, som tur var det dubbelbuss men ändå man fick iprincip trampa, slå, kasta och banta på vägen för att komma ut genom de förbaskade dörren från bussen! Galet, måste alla åka buss samtidigt som mig och precis den dagen som jag bara vill hoppa på alla för att min dag är så jäkla trist och grå (fast solen skiner).

När jag väl var hemma och hade tagit mig genom detta "Krig i bussen" för att sedan inta nästa krig genom att snö som jag snart kommar smälla till snart för jag är så less på den nu, så kom jag änltigen hem.. Lugn och harmoniskt det ända som fattades var att telefonen ringde TYPISKT! Jag som inte orkade höra ett ljud, så ringde en jäkla telefon försäljare, jag blir så less!

OCH JAAAA jag är INTE på det bästa humöret idag!!!!!!!!!!!!!! Så reta inte upp mig, för du kommer ångra dig rejält om det så är att jag måste lägga snö i din brevlåååååååååååååååååda!!!!!!!

Inga kommentarer: