lördag 10 april 2010

10 APRIL 2010

Vilken lugn och skön natt jag fick idag då. Jag sov där jag inte fick sova, *ssssssssschh* Nu förstår jag verkligen varför min pappa tycker sängen här är mycket skönare än hans förra i huset.

Igår var jag iväg på förmiddagen med tova, vi åkte och kollade i lite butiker sedan åkte vi till coop för att handla till middagen. De var deras tur att bjuda igen mig för middagen jag gjorde åt de i veckan, hihi men det var jätte gott och blev hur mätt som helst. Sedan kollade vi på både talang och solsidan för att sedan gå ner till yvonne och alla andra och prata lite.

Nu väntar jag bara på att jag ska hitta orken för att duscha och sedan höra när vi ska åka till Bålsta för att möta upp min pappa och sedan vidare till kallhäll där Linda fyller 30 år, dock ska jag inte vara där hela kvällen eftersom jag ska träffa min goding :D

Inga kommentarer: