söndag 11 april 2010

VECKOAVSLUTNING!

Kom nyss hem efter min helg turne. Varit runt på alla möjliga olika ställen. Jag har helt enkelt haft en väldigt ovanlig helg. Började med att umågs med Tova och familj hela fredagen med god middag bland annat. Lördagen åkte vi till Bålsta för att sedan åka vidare mot Kallhäll på 30 års festen. Men jag kom dit cirka två timmar innan, så jag hjälpte de lite granna med alla förberedelser. Sedan kom alla och jag kände knappt någon, men några kände jag allt igen. Senare under kvällen eller ska man säga tidig natt? iallafall så blev jag då hämtad och spenderade natten hemma hos min goding, var lääääääääääänge sen jag var där hemma. Söndagen åkte jag hem, blev hämtad av min pappa men vi stannade i Kallhäll för de ville att vi skulle äta upp resterna från tårtan, sen blev de snabb visit i huset och nu är vi äntligen hemma. Undra vad man ska göra nu då? Blev inge städning..... :(


Det roliga är över, JAG BRINNER AV ILSKA! TVI FAAAAAAAAN VA FALSKT!!!!

Inga kommentarer: