måndag 12 april 2010

12 APRIL 2010

Vilken dag, Känns verkligen som att jag sitter mitt i klistret! Jag förstår inte varför jag får skulden för precis allt här i livet, saker som jag inte ens har något med att göra får jag skuld för! Känns som att det inte finns någon människa man kan lita på.. Varför finns alla positiva människor när alla dessa negativa människor varit i farten. Ge mig en glädjefullt slut på dagen iallafall, någon? Känns nu som att det är bäst att bara hålla munnen stängd inför alla människor för att slippa allt.... Har ingen lust att prata med någon just nu!

Nej fy, idag har jag fått alldelles för mycket skit! Nu blir det kalas i Bålsta om en timme och sedan raka vägen hem i säng för imorgon blir det upp tidigt igen och jobba, hoppas det är kanon väder imorgon också som det var idag.

Just nu vill jag bara piska alla som störs sig på mig!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: