tisdag 13 april 2010

SJÄLV?

Äntligen hemma igen. Blev 180 på motorvägen, jag tror någons chatt tarm skrek riktigt högt. Johanna fick en säng med massa olika tillbehör man måste ha till sängen som t ex ben, täcke, lakan och sängskydd m.m.

Har varken kunnat vara social eller kunnat koncentrerat mig när vi var där hemma eftersom jag verkligen är så less på allt. Jag orkar inte vara med i denna falska, äckliga och barnsliga världen som finns. Ingen anar hur less jag verkligen är på allt. Varför ska jag få skulden för allt? Varför måste jag bli inblandad i saker som jag inte har med att göra som jag inte ens visar intresse för? Varför går folk bakom ryggen på mig? Varför ljuger människor om mig och sprider till andra? Jag känner att jag haft tillräckligt med lögner runt omkring med i flera årstider, så minsta lilla lögn tar verkligen knäcken på mig, det här är det värsta jag vet!

Jag ger upp. Jag varken kan eller tänka prata med någon. För jag vägrar bli inblandad i något mer.

Inga kommentarer: