fredag 16 april 2010

16 APRIL 2010

Godmorgon!

Äntligen är det fredag, äntligen ska jag få träffa bebisarna igen! Var en hel vecka sedan sist det var här! Vilken tur att jag även mår lite bättre nu, det är dessutom rent och fräscht i husvagnen. Endast dammsugningen som är kvar. SEN är det helg, hoppas det blir en lugn och skön sådan också. Har dessutom en skön känsla i kroppen som bara susar runt, känner mig oerhört lycklig efter gårdagen. Var verkligen hur mysigt som helst med vår lilla pratstund. Sitter fortfarande och ler pga att det är helt magiskt hur bra det alltid känns mellan oss och hur stark vår kärlek egentligen är.

Om några timmar anläder alla våra camparvänner, hoppas på att solen fortfarande skiner på oss under eftermiddagen och kvällen, även fast solen bara skiner på "solsidan" under kvällningen.

Ha en trevlig helg och koppla av ordentligt. Det ska jag göra samtidigt som jag tar en redig funderar, har ett viktigt beslut att fatta och förmedla till skolan på måndag.

Inga kommentarer: