torsdag 15 april 2010

TUR ATT MAN FLYTTAT FRÅN BÅLSTA!

Det här med lögner är jag riktigt less på just nu. Förstår inte vart alla människor får allt ifrån och varför man blandar in personer för att dessa ska kunna klanka ner ännu mera. Förstår inte ens hur man kan tro att jag är en människa som står högst upp på kullen och bara skriker ut all information (som jag inte ens har). Det låter hur sjukt som helst, men jag vet att jag inte är någon sån människa och därför tänker jag stå upp för mig själv och enbart ge flinet och hålla munnen stängd. För jag vet inget, jag vet absolut ingenting förutom vad jag själv gör innan för mina mörka väggar som jag suttit innan för ända sedan i måndags kväll. Så jag varken ser, hör eller vet något! Jag som trodde jag var hur långt bort från civilisationen som helst, jag trodde man kunde slippa saker och ting när man flyttat.

Sen när jag ändå är ingång och gnäller lite så kan jag passa på att säga att jag tycker om och älskar min pojkvän för den han är och för hur han är mot mig. Finns ingen bättre! Så kom aldrig mer och fråga sätt varför jag är tillsammans med en **** som du valde att kalla honom. Hur barnsligt är det inte att ens säga något sånt här? Och om han hade varit de, för jag hade tyckt om honom ändå för jag älskar hans insida och man får länge leta efter en mer omtänksamare, snällare och finare människa! Jag bara ÄLSKAR att försvara honom i desssa lägen.

Vill även punktera att jag är myndig och när man är myndig så tar man ansvar förhoppningsvis för sig själv och sina handlingar och med de vill jag säga att, jag gör precis vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Jag lägger inga värderingar i hur respektlösa och omogna människor egentligen kan vara som tror att de kan kontrollera mig och bestämma över mig, dessa människor är inte ens inom släkten eller familjen.... FY ATTAN!



Punkt för mig, nu ska jag leva vidare innan för mina mörka väggar.
God kväll.

Inga kommentarer: