tisdag 20 april 2010

20 APRIL 2010

Upp tidigt imorgon, alldells för tidigt för min smak. Men jag gick upp så tidigt för att hinna med sista morgonbussen kl 8 till bålsta annars hade jag varit fast här till kl 14 på dagen och det hade jag ingen lust med. Åka upp till huset för att putsa alla fönster, så om det är någon som vill ha putsade fönster så säg till, jag gör det mer än gärna. hm haha :) sedan kom min favorit dit och hjälpte mig utomhus med att sopa och göra de snyggt på tomten. Vid 17 tiden kom alla för att hjälpa till att städa där inne, dock var det inte alls mycket men vi tog paus med pizza. Nu är jag tillbaka i enköping och upptäckte nyss att de svider i hela anisktet och jag lovar jag ser ut som ett tomat face.. Jääääätte jätte röd, jag lyser verkligen.. :)

Inga kommentarer: