måndag 19 april 2010

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!

Va härligt, jag har äntligen fått lite solbränna i ANSIKTET! Jag ser ut som en skinerad tomat. Men det har väl sin charm det också? Satt i solen endast en timme inne i Enköping där vi väntade på bussen. Trodde inte solen tog så mycket nu i mitten av april redan. Kanske ska passa på att lägga mig och sola i veckan för att få bränna lite mer än i ansiktet!

Kom nyligen hem efter en otroligt pinsam resa med småungarna. Dagen började med att vi åkte till bålsta och hängde tvätt i vårt hus (på fredag får huset nya ägare). Sedan ner till skolan där vi pratade lite så nu är saker och ting uppklarade. Kommer nu att få jobba två veckor hemifrån med diverse olika material delvis ska jag göra ett informationshäfte om här där jag bor.. Suck, va tråkigt! Sedan bar de upp och hämtade småungarna hos dagmamman för att sedan byta buss och åka mot Enköping. Mycket riktigt somnade den minsta på bussen och sov hela vägen fram och då passade Jonna på att sno min mobil och sätta på den enda låten jag har på telefonen "Blondin" heter den låten och jag lovar att jag skämdes hela vägen pga att hon hade den på högsta volym. Haha

Inga kommentarer: