onsdag 7 april 2010

7 April 2010

Nu är det onsdag. Snart blir jag ganska ensam här ute, eftersom en efter en åker idag härifråån. Synd med antagligen nödvändigt! Jag måste bland annat tvätta idag, högarna börjar bli ganska stora nu faktiskt! Senare ikväll blir det pizza för jag orkar då inte göra någon middag då min förkylning inte är det roligaste!

Jag är som en liten middagstant här ute, igår bjöds det på ungsfalukorv med mos som jag bjöd familjen, bästaste, Tooova och Jossan på. Jag tror nog det gillade min middag super mycket fast de inte vågade säga de. *Fniiiisss*

Va skönt att halva veckan redan är avklarad och att det snart är helg igen! Min helg är förhoppningsvis fullbelagd.

Nu måste jag ner och duscha lite tror jag och sen kan jag väl alltid hoppas på att min disk försvunnit och blivit rent.. Hmmmm får se när jag kommer tillbaka.

Inga kommentarer: