onsdag 21 april 2010

VÄRK!?

Godmorgon.

Skrev något slarvigt igår om min dag och jag kan nu konstatera att jag har värk i mina armar samt rygg efter all putsning igår. Jag har redan fått två beställningar på att putsa fönster men jag väntar nog med dom ett bra tag till.. Vaknade halv sex imorse, jag lovar snart är det nära. Någonting måste göras åt detta för jag vägrar vakna så tidigt en morgon till. Det är nämligen så att det står något jäkla pack bakom oss som gapar och skriker, smäller dörrar kl halv sex på morgonen och jag har verkligen tröttnat på detta nu, jag förstår inte va dom har här att göra och jag förstår inte heller varför ingen gör något åt de???? Helt sjukt, jag som blir fullkommligt galen på de som förstör min sömn eftersom jag har väldigt dåligt morgonhumör, demprament och inte speciellt bra tålamod heller för den delen.

Vad ska man göra idag då? Det är grått och trist ut, men kanske lika bra de eftersom jag igår sa att jag skulle ligga ute och sola i bara bikini eftersom jag ville ha den RÖDA(?) färgen överallt istället för bara i ansiktet. Men eftersom det är dåligt väder idag, så kanske man lika gärna kan städa. NU igen, de som känner mig vet att jag går runt och städar HELA tiden.


Inga kommentarer: