onsdag 21 april 2010

VISSTE NI ATT:

Jag kan västerås "gurk" staden utan och innan? För cirka ett år sedan var jag nämligen guide där, så jag höll i olika statsvandringar och berättade om olika byggnader och dylik där. Det var faktiskt kul men det var inte under någon längre period. Lite små kul faktiskt då jag aldrig någonsin brukar vara där, jag har endast varit där några gånger då jag hade en pojkvän som bodde där förut i tidigare ålder.

Nu regnar det här också, fy vad ska man göra nu? Har suttit inne hela morgonen i hopp om att solen skulle komma men då kommer detta väder istället. Har ägnat tiden från kl tio till att skriva en uppsats inom kursen "Religionskunskap" Jag har höga krav och satsar mycket inom denna kurs trots att jag inte har någon som helst aning eller intresse för det här. Men jag känner att jag måste bättra betygen nu in i det sista. Nu blir det att kolla tv och kanske till och med göra rent spisen, för nu Nu har jag svinto.. :)

Inga kommentarer: