tisdag 8 juni 2010

fyra dagar i friiheten nu då?

Igår blev jag bort bjuden på middag cirka 40 minter härifrån. Blev hämtad på stationen och vi åkte direkt och handlade massa olika matträtter tills vi kom fram till vad vi skulle tillaga och mitt upp i allt beslutades det att jag skulle göra min poppis kladdkaka så nu vet jag att en familj är jätte glad om det nu har något kvar? ;) Kom hem runt elva igår kväll och hoppade nästan direkt i säng.

Vaknade idag runt halv åtta för att sedan bege mig till västerås för att bara strosa runt/ fördriva tiden. Tänkte även ta uppsala någon dag men det ser ut som att hela denna vecka är uppbokad nu och nästa vecka gör jag ett längre besök in mot stor staden Stockholm. Får se hur många av de man vill träffa man hinner med. Tur att man känner människor lite runt omkring så man kan åka dit och bo några dagar för att få miljöbyte.

Har även föreslagit för några jag känner att jag gärna kommer över och städar bara man hojtar till. För här där jag bor är det över städat nu kan jag lova men det är bara för jag inte bara gillar att sitta stil, har alldeles för mycket myror i rumpan.

Inga kommentarer: