onsdag 30 juni 2010

Misstaget av mig att komma tillbaka.

Fy fan vad jag är korkad, hur i hela världen kan jag vara så extremt j*vla dum som åkte tillbaka hit. Hit där det bara är falskt och äckligt MEN vad ska jag göra, det är trots allt Här jag bor. SYND nog!!!!!!! Hur kunde jag vara så otroligt dum att jag trodde att man kanske på något hörn skulle få lugn och ro för en gångs skull, MEN bara för att jag inte tycker om och gillar samma personer som andra så får jag ett helvete och ett tusentals krav på mig och om jag inte följer de är det kört för mig eller för att inte tala om hur elak och egoistisk jag är BARA för att jag tvättade min egna tvätt och det har bara hänt en enda gång! Men man tröttnar ganska snabbt att hjälpa till med tvätt, laga mat varje dag, se till att det är städat och snyggt hemma när ingen ser det. Jag får ingen respekt för de då de kommer hem sätter sig vid datan VID middagsbordet och sedan pratar i telefonen för att sedan gå över till att chatta igen.


 


Men hur skulle det vara här i världen om alla tyckte om samma människor, samma grejer och allt. Det skulle inte funka, för då skulle antalgligen hela världen bli riktigt falsk.


 


Jag undrar VEM fan som tar ansvar för när allt bara kockar över,  när allt är försent att reparera? Vem f*n tar ansvar för det då? Just nu är jag ett utsatt offer. Ingen ser mig för den jag är här. Jag fullständigt hatar det här!


 


Från och med nu skiter jag it, jag pratar med vem jag vill, jag ignonerar den jag vill, jag är trevlig/otrevlig mot vilka jag vill. För jag VÄGRAR tycka om personer som jag egentligen inte vill bara för att jag ”måste”.

Inga kommentarer: