torsdag 1 juli 2010

30 juni 2010

Det är någonting som verkligen inte stämmer. Hur mycket ska jag behöva ta? Och hur kan man kasta ut någon från ett hem bara för att man inte gillar en viss person. Jag förstår verkligen ingenting. Är "kärleken" viktigare än ens barn? Det är den stora frågan just nu!!! Jag förstår inte heller hur människor kan påstå att jag hackar mig in på andra människors facebook sidor och ändrar lösenord. Jag som inte ens skulle kunna gå in på någons sida fall jag hade  tillgång till lösenord. Rykten är inget att lyssna på för det är bara patetiska och brist på eget liv.

Jag ångrar mig djupt att jag är här, för jag vet att jag kan vara på andra ställen där jag iallafall känner mig önskad för just nu sitter jag här med två till personer som sitter på andra sidan bordet och viskar, pekar på varandras datorskärmar och är allmänt hemlighetsfulla mot mig. Allt känns bara fel, jag hör inte hemma här!

Tror inte att någon människa förstår mig.

Inga kommentarer: