söndag 11 juli 2010

God förmiddag

Här ligger man ute och solar i cirka 30 plus grader, nästan att det känns som man bara smälter bort här på filten på den sönder brända gräsmattan. Jag lovar att man snart kan steka mat på min rygg för den verkligen bränner på riktigt ordentligt nu. Har inga planer för dagen förutom att jaga alla dessa pilska getingar och bromsar som verkligen följer efter mig vart jag än går, till och med hittade det fram till mig efter mitt dopp i sjön, Helt otroligt jobbigt för nu börjar även getingarna bli röda om kroppen, antar att det är förbannade efter mina tjut och viftningar efter dessa små filurer. Snart får jag mig nog ett stick skulle jag tro. Haha ;)

Ska fortsätta spela nu och smygkika på alla som plockar ner allt för att åka på semester.

Inga kommentarer: