lördag 10 juli 2010

Dålig uppdatering från min front...

Inte bloggat under veckan av olika anledningar, men jag vet att jag har haft det toppen och jag vet att det kommer göras om ganska snart, så snart det bara går.

Fick just veta att jag blir själv här imorgon och det kan vara skönt på sina sätt då jag slipper allt tjafs, gnäll, irritationer och allt vad det nu är som sker här. Framför allt slippa alla anklagelser för allt som tydligen är mitt fel, det är lite knöligt att förstå för jag förstår inte ens själv vad det är för fel jag gör när jag bara vill ha ärlighet och för med sanningen. Jag tror verkligen någon är super rädd för att sanningen kommer komma fram på ett eller annat sätt. Dock var det var verkligen droppen idag när jag fick höra att jag sitter ute bland människor och gråter för att jag ska få uppmärksamhet. MEN den som känner mig vet att jag gråter bara om det är något riktigt allvarligt och smärtsamt, fram för allt när det gäller ute bland människor.

När man inte ens kan vara ärlig om vem fan som sovit i mina sängkläder så är det riktigt illa. Men jag har nu iallafall lyckats stänga av öronen, för nu har jag hört samma sak i ett antal timmar i en riktigt hög ton!

Nu ska jag fortsätta spela lite innan jag somnar, kvällens mål är minst 300 000 =)

Inga kommentarer: