lördag 3 juli 2010

Inge bra humör idag.

Förstår inte vad det är som håller på att hända, men något är på gång för mitt humör är inte att leka med just nu. Jag har både kastat, puttat, skrikit för att få ut barn härifrån som inte har något här att göra, börjar tvivla fall det verkligen kan svenska då de inte lyssnade för fem öre. Sånt gör mig riktigt irriterad! Sen är jag trött på människor som tar andra människor för givet som idag, jag var tvungen att göra allt, hämta allt! Men hallå? då röt jag till och bad de lyfta på sina egna "rövar" istället för att bara stå och kolla på och säga att jag är ful. NU är jag inte riktigt poppis kanske, men jag är verkligen inte j*vla spring docka!!! Sånt gillar jag inte!! Dagens DISS på er!!

För övrigt har jag varit i Uppsala idag där vi införskaffat kastruller, stekpannor, porslin, glas, kaffebryggare, vattenkokare, hårtork, hemmabio anläggning, elvisp, vispar, slevar och diverse olika saker till köket, det är nämligen så att jag ska snart flytta. SKÖNT!

1 kommentar:

Soffi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.