söndag 4 juli 2010

Tråkig söndag

God förmiddag!

Här sitter jag, helt ensam i det tråkiga vädret. Det har inte varit många solminuter idag, KOM IGEN NU jag kommer hinna bli blek som en vit säl snart känns det som men som tur är det ändå tropisk värme här kan jag tala om vilket gör att man ändå kan gå i endast bikini. Idag har jag inga större planer än att åka till Bålsta senare ikväll. Antar att man inte ska skriva ut allt på internet, för vissa saker kan bli så fel eller föras vidare till något helt annat.

Om en vecka åker jag iväg förhoppningsvis, jag känner inte alls för det men jag får se hur jag gör. För att sitta på den här campingen det är nog det sista jag vill göra i mitt liv. Men snart är det bara en månad kvar tills jag sätter min fot här för sista gången, ska bli otroligt skönt och nästan att man kan släppa glädje tårar för att slippa det här. Slippa den dåliga servicen, skitiga duschen, alla rykten, allt bråk. Det ända positiva här att det är SÅ nära till skön när man vill svalka av sig när man vill.

Skriver mer när jag känner för det. Ha det bra i sommar värmen!


1 kommentar:

Madde sa...

Hoppas det blev bättre väder igår?