torsdag 15 juli 2010

Jag ger upp det här livet.

Jag förstår verkligen inte vad jag gör för att förtjäna allt det här! Får gå som på nålar varje dag, för rätt som det är dyker något nytt upp. Jag är flera timmar hemifrån, eller nej jag har inte ens ett hem förens om en månad, det är inte många som har mitt nummer heller så därför blir det inte speciellt många samtal heller MEN ändå lyckas en okänd människa ringa mig och verkligen knäcka mig totalt! Vad jag än gör, är eller säger så slutar det med att jag ligger under jorden! Varför gillar alla att verkligen hoppa på mig, den mest svagaste människan som verkligen har svårt att hålla i känslorna för tillfället, varför är alla ute efter att skada mig? Är det bara för att det vet att jag är ett lätt offer ?

Jag kommer aldrig klara av att leva med att jag ALLTID måste vara på min vakt.


Inga kommentarer: