fredag 16 juli 2010

Varför gillar alla att vara på mig?

Jag blir verkligen irriterad när människor försöker styra mitt liv genom att säga att jag t ex inte får ha vilka vänner jag vill på Facebook, jag får inte skriva på statusraden, jag får inte ha kvar saker jag skrivit där, jag får inte skriva till vem jag vill. Borde det inte vara jag som bestämmer det här själv? Det trodde iallafall jag, men jag tänker inte falla för det den här gången igen, jag tänker köra på som vanligt.
För övrigt längtar jag bort till bättre ställen, legat hela dagen känns det som och fått liggsår i denna hårda säng. Jag saknar någon också och jag vill ha lite svalare väder. Jag blir så irriterad och ont i magen när termometern hoppar mellan 32-34 grader.

Tänkte lägga upp några bilder från gårdagen senare ikväll förhoppningsvis här kommer iallafall en bild. Någon som ser vart vi var igår?

Inga kommentarer: