söndag 20 december 2009

2009 börjar gå mot sitt slut, här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - absolut
2. Höll du några av dina nyårslöften? - nej jag sätter aldrig nyårlöften!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Jaa.. så glad för deras skull
4. Dog någon som stod dig nära? - njae de tror jag inte.
5. Vilka länder besökte du? -  Hmmmm... inga?
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - de finns säkert mycket
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 31 juli, 1 augusti, 6 september
8. Vad var din största framgång 2009? - vette sjutton..
9. Största misstaget? - ojj... de delar jag inte med mig om.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - ja
11. Vad ska du göra på nyår? - de jag skulle gjort får jag inte längre. Nu gäller de att planera om
12. Vad vill du ta med till nästa år? - vänner, mitt målinriktning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? -  Nån finns de säkert :P
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - gladare gissar jag?
16. Vad önskar du att du gjort mer? - ja de önskar man väll alltid
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - vet inte
18. Hur tillbringar du julen? - hemma med familjen
19. Blev du kär i år? - jaa
20. Favoritprogram på TV? - samma gamla antar ja?
21. Bästa boken du läste i år? - ingen aning läser aldrig
22. Största musikaliska upptäckten? - ingen aning

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Haha kommer inte ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? - säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - var hemma med släkt och vänner
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - tveksamt
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - som alltid?
29. Vad fick dig att må bra? - vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ingen?
31. Vem saknade du? - ingeeeen
32. Den bästa nya personen du träffade? - Daniel


Inga kommentarer: