lördag 26 december 2009

AnnandagJul

Idag åkte julgranen ut, Äntligen säger jag bara så himla mycket som den har barrat och inte nog med de. Den har stått utanför mitt rum nu i snart en vecka och allt barr ramlar in i mitt rum och i min säng(?) fråga mig inte hur detta går till men jag kan vakna upp mitt i natten av att det sticks till och så lyfter man täcket och där ligger ett stort täcke av barr, kanske inte det mysigaste men det visar bara att man lever!

Kom just in från pulkaåkning, jag var tvungen att klä av mig lite eftersom jag tyckte det var för tok för varmt efter ett tag. Nu har man varit inne ett tag och har just planerat en plan med min syster sen när vi ska gå och möta upp min favorit, hon har en riktigt bra plan säger hon. Hon ska tydligen jaga han och kasta massor av snö som sist. Hihii vi är alltid lite busiga jag och min syster!

Ha det bra tills jag hinner skriva igen!

Inga kommentarer: