onsdag 16 december 2009

Håål timme!

Sitter just nu i skolan, vi har håltimme och det är ett bra tillfälle för att hinna med att svara på alla dessa mejl som hoppar in i min e-post låda. Jag är en riktigt mejl människa, riktigt poppis är jag, får mejl från rådgivare, vänner, beställare, kunder och olika leverantörer det resulterar i en hel del mejl skrivande från min sida. Man kan tycka att jag är en ganska upptagen människa, men det vill jag inte påstå för de stämmer inte alls, det bara verkar som så. Själv kan jag skilja på fritid, skola och jobb och jag kan skilja på när det är fritid, skoltid och jobbtid väldigt bra anser jag.

Skrev mitt psykologi prov imorse, det gick väldigt bra tycker jag och det känns verkligen som att jag klarade men det är bara 1 timme kvar tills jag får reda på hur det gick, ska även ha betygsamtal i Svenska B och Svenska C med denna lärare. Skönt att ha en och samma lärare i tre olika kurser, plus att hon är en super duktig och bra lärare eftersom det inte är alla lärare som fattar konsten med att lära ut och få informationen att fastna i hjärnan som hon kan.

Efter provet blev det en lång håltimme som fortfarande pågår. Under denna tid har vi hunnit med att slöa, vila, prata om konstiga människor som går in i en utan att be om ursäkt? Hur man kan göra sånt… FYY vilken skam! Har dessutom hunnit få hjälp med att hitta en julklapp till min lille lille bror som är helt galen i Bilar alltså filmen bilar och Rorri racerbil. Eftersom jag anser att det är barnen jul så tycker jag att det är viktigt att man uppvaktar alla barn i ens närhet.

Just nu sitter jag här och skriver, vi försöker fördriva tiden genom att sitta på facebook och såna onödiga grejer. Men man kan knappt röra sig efter julbordet som vi nyss var på, det är helt sjukt hur mycket mat det fanns. Jag som är bjuden på en hel del julbord nu i december månad, jag kommer nog se ut som en vandrade prinskorv till nyår eller kanske en rullande köttbulle. Hiihi

Inga kommentarer: