onsdag 16 december 2009

Låång dag idag!

Godmorgon. Tänk att det fortfarande snöar ute, det har snöat i över ett dygn nu, när jag gick ut till skolan igår så var det så kallt och så mycket snö att man inte ens kunde komma framåt, och som jag skrev igår om bussarna. Självklart var alla bussar försenade, några bussar hade hamnat i diket och andra bussar hade helt plötsligt slutat fungerat mitt på vägen tack vare detta fina vita täcke av snö.

Det blev inte så värst mycket jag uppdaterade igår eftersom det var mycket olika saker som sprang omkring i mitt huvud plus att jag hade en hel del att plugga in inom psykologin, som jag om en timme ska ha prov på. Jag hoppas överallt annat att jag klarar de här provet så jag får de betyg jag får om jag klarar provet.

Idag blir det full rulle i skolan, efter provet kl 8 blir det en liten håltimme på ungefär en timme då jag bara ska slö och vila. För kl 11.25-13.25 så ska mitt företag stå och sälja våra produkter igen för att få fart ännu mera av försäljningen, vi ska även gå runt till våra lokala pubar och fråga om de är sugna på att köpa in lite av alla våra party prylar.  Sedan efter detta säljtillfälle har vi betyg samtal som rör två kurser svenska b och c. Ska bli intressant att veta hur hon tycker att jag prestrerat i dessa kurser.

Skriver kanske mer senare idag om tiden räcker till.

Inga kommentarer: