onsdag 16 december 2009

Snökaos

Det är verkligen massor av snö ute nu, efter skolan hittade jag och Jasmina en jättestor snö hög som var cirka 10 meter hög och lika bred ungefär. Aldrig sätt så stor hög tidigare, måste medge att jag blev lite facinerad av den.


Men innan vi skulle gå hem fick vi reda på hur det slutade i tre kurser, jag fick mvg i två av dessa och vg i den tredje. Jag är nöjd, väldigt nöjd. Fick också bekräftat att jag hade ALLA rätt på mitt psykologiprov och för en gång skulle känner jag mig enormt stolt över mig själv eftersom det här var slut provet och det brukar vara lite svårare.


Blev dessutom överraskad idag av min pojkvän, jag visste att han skulle komma hem till mig idag men jag visste inte alls vilken tid. Sen helt plötsligt fick jag ett sms där det stod om han fick komma och krama mig inom en minut, jag blev ganska paff men glad. Sedan satt vi och pratade en hel del om allt möjligt och kom in på en sak vi gjorde i somras, han och jag åkte nämligen upp till Leksand för att plocka ner ett kök till resturangen i bresse och när vi väl vara klara och tog en rast med cola så vågade han inte stå på samma sida av staket som mig och det fick oss både att skratta nu idag. Tänk så mycket allt har förändrats på bara några månader närmare sagt 8 månader. För 8 månader kände vi inte varandra jag hade bara pratat lite smått med hans föräldrar.


Vi var hemma själv hela kvällen så vi fick göra middag själva och tur var väll de för jag kan inte äta när jag är själv, hiiihi. Sedan var det bara att bege oss till bussen och jag som är så otroligt snäll följer alltid med och håller sällskap så länge det bara går och jag hann till och med kasta massor utav snö på honom.


Nu kom mina föräldrar hem också, det har nämligen varit ute och julhandlat och till och med köpt en julgran, vi ska för första året någonsin ha en riktigt gran här hemma.

Inga kommentarer: