måndag 21 december 2009

Kyligt ute så här dags....

Inte haft speciellt mycket tid att uppdatera idag, kanske brist på både tankar och energi. Men jag tänkte skriv lite om min dag, inte alls mycket MEN jag kan inte säga att jag vaknat för jag har inte somnat ännu, detta blev nu min tredje natt som jag är vaken.. Satt och kollade på tv tidigare imorse när jag fick för mig att duscha, sedan la jag mig på sängen vilket resulterade i att jag somnade i några timmar och det gjorde att jag fick panik när jag vaknade och insåg att klockan var mer än jag trodde eftersom jag hade lovat att städa hela huset till kl 16. Så det blev full rulle för mig, men det blev rent och allt på sina platser iallafall. Julstädat och fint var det nu!

Jag blir så trött på en liten liten flicka yngre än mig, ett antal år yngre än mig där ute som nu de senaste dagarna suttit och läst och verkligen snokat i allt som skrivs på mina olika sidor och allt vad alla skriver till mig. Eftersom hon tar allt de här och gör till hennes egna lilla historia.

Hur pass mycket bör man undvika att skriva på internet egentligen? eller ska man strunta helt och hållet i vad människor säger just på internet?

Skriver mer när jag har något att skriva.

Inga kommentarer: