onsdag 27 januari 2010

Fan för detta väder!

Jag är så sjukt less på detta väder och jag kan verkligen inte rekomendera att cykla när det är så mycket snö som det är ute nu. Visst det fungerar att ta sig framåt på cykel, för jag kom framåt men väldigt sakta. Vilken tur att jag har några benmuskler iallafall. Imorgon blir det till att hämta ut mitt busskort, vägrar gå ute i de här vädret! Fy ta fram vår och sommaren NU!!!!

Idag har det varit en lugn dag iskolan, även fast jag nästan har kokat över totalt! Då det finns en person i min grupp som är tyst som en mus, han säger inget alls. Han kan mummla fram "mm" ibland och detta gör mig sjukt irriterad då han tycker att vi beslutar fel grejer. Men jag anser att han får skylla sig själv, gör vi fel eller beslutar fel så öppna för fan munnen!!! Ville bara banka hans huvud i väggen för att se om de skulle lyckas få ut några ord från honom.
För om man vill ha något igen eller få fram sina åsikter så måste man prata, pratar man inte så kan man heller inte blir sur för att beslut fattas som man själv inte kanske gillar!

har precis kommit på att detta väder får mig att vilja hoppa på alla och hacka på alla och om jag fick skulle jag nog smälla till vem som helst! Varför?

Längtar tills april, då jag är ledig i tre veckor! Ska bli suuuuuuuuuuuuper skönt =)

Inga kommentarer: