onsdag 27 januari 2010

Onsdag - snart halva veckan avklarad!

God morgon!

Jag kan inte sluta flina åt mig själv efter min knasiga dröm i natt! Jag kan dröma om det mest sjukaste någonsin och om det mest olämpligaste personerna, då kan ni förstå att mina drömmar kan bli galna. Hör om natten drömde jag att jag hade bytt mamma till gårdagens födelsedagsbarn t ex.

Ligger och funderar på om det är värt att duscha innan skolan eftersom det är riktigt kallt ute. Det sägs att det skulle komma upp till fyra decimeter snö idag! Hoppas inte, för just nu vill jag bara ha bort all snö och få fram vår värmen så man får tillbaka energin. Känner verkligen hur trött och grå man är just nu. Jag orkar inte ens göra frukost idag, så denna kopp nedan hade varit perfekt då man slipper röra om i oboyen/kaffet, utan det är bara trycka på knappen. gud va bra tycker jag! Dagens teknik alltså! Kan de inte fixa någon form av rulltrappsbana ner till skolan också?? :)


Inga kommentarer: