tisdag 26 januari 2010

Jag äger tio par joggingskor, ett par för varje veckodag!! =)

Nu är husvisningen över, nu blir det inga mer visningar av vårt hus. Iallfall inga fler som är planerade så nu hoppas vi på att buden strömmar in om man har tur vill säga. Annars måste man lägga in ytterligare husvisningar! Det gick bra även denna visning dock inte alls lika många som i söndags, men det var några som kom tillbaka och en hel del nya sällskap som dök upp, får se hur det blir nu med buden!

Nu blir det att snart lägga sig, så man orkar upp under morgondagen. Börjar nämligen kl åtta imorgon vilket jag också bara gör en gång i veckan. Restrerande dagar börjar jag tio, riktigt skönt! Men har ganska viktigt kurser imorgon, som design där vi helt enkelt tar reda på saker som är trendigt inom heminredning, det är mycket färg och form i den kursen men det är därifrån jag fått mina stora ögon för inredning. Bara fråga mig jag vet vad som är "inne" / "ute" när det gäller att inreda hemma! Sedan har jag företagsekonomi där vi just nu har mycket som handlar om att ställa upp och räkna olika budgetförfrågningar, väldigt enkelt om jag får säga de själv då jag läst ett antal olika ekonomikurser redan och sist har jag arbetsmiljö och säkerhet där vi ska ha ett prov i hur man kan bli behandlad psykiskt på sin arbetsplats!





Grattis till Tova på din födelsedag.
Dig tycker jag om massor!


Inga kommentarer: