tisdag 12 januari 2010

Frågor om mitt förhållande!

Fick dessa frågor av Mia!

Vem är du tillsammans med? En kille som heter Daniel
När blev ni tillsammans? Vi räknar att vårat datum är 1 augusti 2009
Vart träffades ni första gången? Första gången vi såg varandra var i april 2009 när han var upp till oss för att hjälpa en annan person in i spelet tärning det blev ett väldigt kort möte då han snabbt gick iväg med en kompis till mig för att fiska. Sedan var det inget mera med det. Men den första gången vi pratade var nog i mitten av Juni då vi jobbade tillsammans.
Vad fick du för första intryck av peronen? Mitt första intryck utav honom var att jag tyckte han såg ut som en kille som hade det tufft (då hade jag bara sätt honom bakifrån) sedan fick jag bara ett starkare intryck av att han var hur omtänksam och snäll som helst, men att han samtidigt drog sig tillbaka detta tyckte jag var jätte intressant då jag ville veta vem han egentligen var, var nog så det började att jag blev kär.
Har du känt olycklig kärlek med denna person? JJAAA det har jag garanterat, det var i slutet av juni då jag började bli intresserad utav honom men jag trodde verkligen inte han var det i mig så det kändes jobbigt. Problemet var att båda vi gick och höll inom oss vad vi tyckte om varandra då!
Skriv ett speciellt minne med personen? Det finns så många olika minnen vi har tillsammans men de speciella är nog kvällen den 31 juli och natten då vi gick nattpromenad och satte oss under ett litet tak för det började regna och där satt vi och pratade i ett antal timmar.
Hur ofta träffas ni? Just nu träffas vi i princip bara på helgerna.
Har ni framtidsplaner? Ja vi har pratat mycket om framtiden, vi har till och med bestämt datum för bröllopet. (om vi håller ihop så länge)
Bråkar ni mycket? Nej jag anser att den tiden är över för oss för stunden, vi bråkade en hel del i början av diverse olika små saker som egentligen var helt onödigt.
Tre ord som beskriver personen? Omtänksam, kramgo och älskad
Det bra respektive det dåliga med personen? De som är bra är att han bryr sig så mycket och alltid finns där. De med det dåliga kommer jag faktiskt inte på, för just nu känns det inte som att det finns något dåligt med honom, jag kanske bara är blind av kärleken! Men det finns inget som jag behöver hänga upp mig på med honom.
Kommer du överrens med personens föräldrar? Både ja och nej. Jag är inte säker alls.
Var och när träffade du föräldrarna? De här är en knasig fråga då jag först fick kontakt med hans föräldrar innan jag ens hade pratat med honom överhuvudtaget, jag hade bara sett honom.
Gillar du personens föräldrar? Ja jag gillar dom mycket.
Tror du på en framtid tillsammans? Ja det tror jag faktiskt, jag hoppas verkligen på det också.

Inga kommentarer: