tisdag 12 januari 2010

Fundering


Jag förstår inte att jag ligger i topp hundra på den listan, då jag inte alls skriver om något vettigt (tror jag) utan mycket om konsigt saker antagligen eftersom jag ligger på en sån placering där!

Många människor undrar hur jag kunnat få så många besökare på så kort tid, engligt min statestik så har jag 250-300 unika besökare varje dag och cirka 350-400 sidvisningar. Jag har inte gjort något alls för att människor ska hitta hit. Jag har en länk på facebook om att jag har en blogg inget mera. Men jag tror att det finns människor som inte alls har något lust att bara läsa om någons vardag hela tiden som t ex: Nu vaknar jag, duschar, äter, skolan, hem, data och till slut sova! Jag tror många människor tycker det är mer intressant när man skriver om andra saker mer än va man skriver om sin vardag! Som ni kanske märkt så har jag valt att variera och kombinera både mina egna tankar och funderingar tillsammans med min vardag. Detta verkar gå hem hos er läsare för annars hade jag inte haft så pass många antal läsare varje dag. Dock förstår jag inte varför så många läser min smörja.

Inga kommentarer: