fredag 15 januari 2010

Fredagsmyyyyyyys?

Godmorgon, det är en väldigt tidig morgon för mig. Dock har jag varit vaken i en timme redan. Vaknade kall svettig och visste inte vart jag skulle ta vägen, det här är andra natten i rad som jag drömde denna dröm, det är helst sjukt hur verklig den kändes, tänk om det kommer hända? Nej så får man inte tänka, men vissa säger att om man drömmer en och samma dröm tre nätter efter varandra så blir den verklighet...... Stämmer det egentligen??

Såg även på facebook att det är några människor där ute som har lurat massor av människor att gå med i en grupp som heter "för att kolla vilka som har besökt eran profil" Jag har fått ett 30 tals förfrågningar från mina vänner att gå med i denna grupp, men jag har alltid ignonerat detta eftersom jag bryr mig inte direkt i vem som besöker mig på facebook, vem som helst får kolla på min profil anser jag. Men när jag läste att de som skapat denna grupp nu har bytt grupp namn till "vi som har sexfantasier om barn" då insåg jag att jag gjorde rätt i att ignonera denna grupp. Hur kan man vara så dum att man gör något sånt här. Denna grupp hade flera tusentals medlemmar, detta har nu också gått ut på aftonbladet och de är en stor hysteri om detta nu, men gruppen är anmäld och förhoppningsvis borta från facebook för gott, jag hoppas även att dessa medlemar som skapat gruppen får någon form av blockning från facebook sidan!

Åter till dagen, börjar om cirka en halv timme så det är nog snart att ratta ner cykeln till skolan. Alla tycker jag är galen som cyklar nu, men jag ser inget fel med de, jag tycker om att röra på döfläsket på morgonen plus att den kyliga luften gör mig pigg tills jag är framme på skolan, Dels är det bara tio minuters cykelväg dit, men på dessa minuter blir man oerhört pigg och bara längtar att få komma in i värmen och sätta sig vid den där datorn och jobba med alla uppgifter i informaiton och layout kursen på fredagar, det är alltid samma vissa på fredagarna i min skola och kommer alltid vara, de som skiljer sig denna termin från förra terminen är att jag nu istället för den långa håltimmen mellan lektionerna på hösttermin nu har jag en lektion mellan dessa två lektioner så vi slipper håltimmen på fredagar och det är riktigt skönt tycker jag att ha något att göra istället för att bara sitta och inte göra något alls.

Nu är det slut på veckan, den har gått relativit fort med snart tre avklarade skoldagar. Nu väntar ett väl behövligt lov, eller lov och lov.. Två dagars ledighet iallafall! Veckans höjd punkt är det idag också, för idag kommer nämligen min favorit hit. Honom har jag saknat hela veckan, men det har varit för mycket emallan för att vi skulle kunnat träffats, men nu är det äntligen dags!


Inga kommentarer: