måndag 11 januari 2010

Ny dag, nya tag!

Ojjjooj va sent det blev igår, hela vårt hus gick och la sig 00.28 då vi hade massor att diskutera och fixa iordning, dock satt jag mest bara och skrattat åt de, då jag tycker det beter sig någorlunda barnligt mot varandra och hela situatuionen.

Vaknade för cirka en timme sen och insåg att klockan var lite mer än vad jag hade förväntat mig, så det var bara att traska upp från den varma och sköna sängen och inte fryshuset utanför mitt rum! Blev en snabb frukost och snabb dusch för att sedan göra iordning håret lite så man ser någorlunda acceptabel för att lämna ytterdörren! Idag har jag nämligen några ärenden att göra, ska bland annat följa med min mor och kolla på lägenhet som hon kanske kommer flytta in i slutet av mars, men det är inte säkert då hon står som turordning två i kön för just denna boyta. Ska även passa på när jag väl är där nere att sola.

Har inga andra speciella planer för dagen som jag kommer på just nu, det blir väll att inta sängen tidigt ikväll för att sova ut ännu mera. Jag vill ju vara laddad tills på onsdag, för i vår skola är det aldrig någon mjukstart efter lov! Har fyra nya kurser nu den här sista terminen och jag tänker få minst lika bra betyg i dessa som i mina andra. Jag hade tänkt skriva mer om min skolgång, kurser och liknade eftersom en läsare vill ha lite information om vad jag läser och vad jag tycker om kurserna o.s.v. Får se när detta kommer upp, eftersom jag läser en hel del olika och blandade kursval!

Skriver mer om det senare, när jag kommer hem!




Inga kommentarer: