söndag 17 januari 2010

Tredje helgen på detta år, avklarad!

Har inte skrivit så myckte nu det senaste dagarna eftersom jag har haft min favorit här under hela helgen, för vem vill inte umgås och vara med den man tycker om mest hela tiden när tiden väl är inne? Vi har iallafall haft det trevligt tillsammans som alltid. Det blev mycket prat om diverse olika saker bland annat framtiden med alla dessa olika innebörder, eftersom jag är en riktig planerare, för det blir så mycket bättre att planera saker och ting i tid  fast jag kanske planerar saker i lite för tidigt skede? Det blev även en hel del eller snarare väldigt mycket skratt, har även kommit underfund med att det är ganska skönt att bli kliad på ryggen. ♥ Jag skulle aldrig byta bort dig mot något eller någon, du är alldells för viktig och speciell för mig!

Igår fick vi middags besök som sedan slutade med att jag fick lära mig att spela något kortspel som hette stress, och jag förstår fortfarande inte alls hur detta spel fungerar. Jag blev stressad bara av att höra namnet och min motståndares snabba finger teknik. De kom fram till slut att jag hade varit bäst på det här spelet i tidigare ålder ute på sommarstället i Enköping.


Hellre ett missförstått geni än en glasklar idiot!

Inga kommentarer: