måndag 11 januari 2010

Utmaning.

Berätta 8 sanningar om dig själv
utamna sedan 8 personer!


1. Har svårt för att vara ensam, tycker verkligen inte om att vara ensam vad det än gälller.. Lite sällskapssjuk, eller bara rädd för ensamhet det vet jag inte riktigt!
2. Jag är verkligen rädd för både hundar och katter, eller snarare alla olika djur överhuvetaget.
3. Blir väldigt lätt rädd för små konstiga ljud eller något som kommer oväntat och som jag inte är beredd på.. Helt enkelt lätt skrämd.
4. Jag har en pojkvän som jag tycker väldigt mycket om och som är jätte viktig för mig.
5. Har ganska lätt för att säga vad jag tycker och tänker, ibland alldelles för lätt och vissa gånger inte.
6. Jag har unga föräldrar , 35 och 40 år gamla och 3 mindre syskon.
7. Jag är just nu i en kris här i livet som kommer drabba min och mina syskon framtid.
8. Jag föredrar hellre mysiga hemma kvällar än är ute och festar.

Jag utmanar alla som läser det här!

Inga kommentarer: